40 درصد کل زیست کنکور هدیه ما برای شماست؛ شماره موبایلت رو وارد کن و هدیه رو همین الان بگیر:

قرص جوشان انرژی زا برای درس خواندن

مشکل انرژی به یکی از دغدغه‌های واهی برای داوطلبان کنکور تبدیل شده است و عده زیادی به دنبال آن هستند. یکی از عبارت‌های پر جستجو در وب فارسی نیز مربوط به قرص جوشان انرژی‌زا برای درس خواندن است. من شایان مامندی هستم مشاور تحصیلی و در این مقاله پاسخ به سوال قبلی را در اختیارتان قرار می‌دهم.

در مقالات قبلی مانند قرص پروپرانول برای کاهش استرس و همچنین معجزه مدافنیل برای سال کنکور، تاکید کردم که از این مواد اصلا استفاده نکنید زیرا ممکن است دارای عوارض جانبی باشند اما در بخش قرص جوشان انرژی زا برای کنکور، ریسک مواردی مانند عوارض پایین است.

به‌عنوان نمونه‌‎هایی قرص‌های انرژی زا برای کنکور می‌توانید از قرص کافئین (در داروخانه نیز موجود است) یا قرص انرژی‌زای ردبول استفاده کنید. توجه کنید در صورتی که دارای بیماری خاصی هستید حتما قبل از استفاده از هر نوع محرکی با پزشک مشورت کنید و اگر دارای استرس شدید یا تپش قلب هستید به هیچ وجه مصرف انرژی زا را توصیه نمی‌کنم.

امیدوارم به پاسخ سوال خود درباره قرص برای افزایش انرژی موقع درس خواندن از سایت به پاسخ رسیده باشید. برای دسترسی به سایر مقالات سایت و پاسخ به سوالات مهم توصیه می‌کنم از لینک‌های زیر استفاده کنید:

0 0 رای ها
امتیاز شما به این مطلب
تیمی از بهترین مشاوران به صورت رایگان پاسخگوی سوالات شما هستند. هر سوالی دارید در قسمت نظرات بپرسید. در سریع‌ترین زمان از ما پاسخ بگیرید.
اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا