40 درصد کل زیست کنکور هدیه ما برای شماست؛ شماره موبایلت رو وارد کن و هدیه رو همین الان بگیر:

بهترین روش جمع‌ بندی دین و زندگی کنکور چیست؟

سلام دوستان عزیز سایت به‌ پاسخ، بهترین روش جمع‌ بندی دین و زندگی کنکور چیست؟ بهترین روش جمع‌بندی دینی کنکور به پیشنهاد سالار احمدی مشاور تحصیلی به شرح زیر است:

خب دوستان عزیز،‌پیشنهاد می‌کنم اگر برای دین و زندگی کنکور مطالعه‌ی خاصی تا به الان نداشته‌اید بر روی دین و زندگی سال دهم و دوازدهم متمرکز شوید. دینی سال دهم همگام با سال دوازدهم تقریبا ۷۰ درصد از دینی کنکور را تشکیل می‌دهند.

مباحث دینی سال دهم و دوازدهم می‌بایت همگام با یکدیگر مطالعه شوند. مباحث دینی سال دهم و دوازدهم بیشتر بر روی مباحث دنیا و قیامت متمرکزند و مباحث دینی سال یازدهم بیشتر بر روی مباحث امامت متمرکز است. برای جمع‌بندی دین و زندگی کنکور در گام اول مباحث سال دهم و دوازدهم را مرور کنید و برای مرور مطالب دینی کنکور به ترتیب زیر عمل کنید:

  1. در گام اول یک منبع جمع‌بندی مناسب انتخاب کنید. با کلیک بر روی عنوان بهترین کتاب‌های جمع‌بندی دینی کنکور با کتاب‌های جمع‌بندی دینی کنکور آشنا شوید. دی‌وی‌دی‌های جمع‌بندی و کلاس‌های کنکوری جمع‌بندی برای افرادی که مطالعه‌ی ضعیفی داشته‌اند گزینه مناسبی است.
  2. یک بار کتاب درسی را برای آشنایی با آیات و متن درس مطالعه کنید و سپس به سراغ منابع جمع‌بندی دینی بروید. برای درک بهتر پیام و مفهوم ایات بهتر است حتما از منابع جمع‌بندی کمک بگیرید.
  3. برای تثبیت مباحث مطالعه شده تست‌های درس به درس کار کنید و سپس به سراغ تست‌های جامع و ترکیبی بروید.
  4. حتما برای مفاهیم و پیام آیات هر درس خلاصه نویسی انجام دهید تا هم مفاهیم هر درس را بهتر درک کنید و هم برای روز‌های منتهی به کنکور سراسری منبعی مختصر و مفید داشته‌باشید.
  5. برای آمادگی بهتر پس از اتمام روند آموزش و تست زنی کتاب درسی را برای دومین بار چک کنید و نکات مهم و کلید واژه‌های هر درس و ایات و احادیث آن را یاداشت کنید.
  6. در برنامه‌ی درسی خود مرور‌های متعددی را برای یادآوری کامل مفهوم و پیام آیات در نظر داشته باشید تا بتوانید به راحتی به سوالات دین و زندگی کنکور پاسخ دهید.

برای آشنایی با کاربردی ترین روش جمع بندی شیمی بر روی عنوان بهترین روش جمع‌بندی شیمی کنکور کلیک کنید. همچنین نظرات،سوالات و پیشنهادات خود را از طریق قسمت نظرات سایت با ما د میان بگذارید.

0 0 رای ها
امتیاز شما به این مطلب
تیمی از بهترین مشاوران به صورت رایگان پاسخگوی سوالات شما هستند. هر سوالی دارید در قسمت نظرات بپرسید. در سریع‌ترین زمان از ما پاسخ بگیرید.
اشتراک در
اطلاع از
0 نظر
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
پیمایش به بالا